Sposoby na duża nadwagę (otyłość). Jak schudnąć?

Nadwaga to powszechny problem. Dosięga ludzi w każdym wieku i zazwyczaj jest skutkiem nieodpowiednich nawyków żywieniowych oraz braku aktywności fizycznej. Na szczęście, tak samo jak łatwo przytyć – można schudnąć. Z tymże, wymagana jest samodyscyplina i zaangażowanie. Jeśli tego zabraknie – nasze odchudzanie spełznie na niczym.

Jak poradzić sobie z dużą nadwagą (otyłością)

Posiadanie nadwagi nie czyni nas otyłymi. Kilka kilogramów zbędnej tkanki tłuszczowej nie sprawia bowiem, że nagle stajemy się osobami grubymi. 

Otyłość to choroba, którą klasyfikuje się jako nadwagę wynoszącą minimum kilkanaście kilogramów. Jeśli posiadasz tyle nadmiaru – musisz możliwie szybko interweniować. Wszak, tak duże złogi tłuszczu są nie tylko defektem estetycznym, ale także stanowią zagrożenie dla zdrowia.

Krok pierwszy: odżywianie

Proces odchudzania należy rozpocząć od zmiany nawyków żywieniowych. Jeśli doprowadziliśmy się do takiego stanu, oznacza to, że z naszym żywieniem najprawdopodobniej jest coś nie tak.

Dieta powinna być zdrowa i zbilansowana. Musimy jeść regularnie – częściej, ale w znacznie mniejszych porcjach.

Krok drugi: trening

Siedzący tryb życia to bardzo częsta przyczyna występowania otyłości. Trening musi być dostosowany do naszych możliwości motorycznych. Musimy zdać sobie sprawę, że bieganie czy jazda na rolkach nie są najlepsze dla naszych stawów. Zdecydowanie rozsądniej jest postawić na lekcje fitnessu (intensywność oraz objętość powinna zostać dostosowana do predyspozycji konkretnej jednostki).

Krok trzeci: suplementacja

Ostatnim już krokiem do wymarzonej sylwetki jest stosowanie suplementów diet. To ważny element, który pozwala zwiększyć efektywność procesów dietetycznych i treningowych o kilkanaście-kilkadziesiąt procent. Za sprawą takich substancji jak kwas chlorogenowy, błonnik czy kwas hydroksyctrynowy możemy chudnąć w bardzo dobrym tempie. Usprawniany jest bowiem cały układ trawienny, co umożliwia szybszą przemianę materii i lepsze efekty.

Co polecamy na odchudzanie?

Bez cienia wątpliwości można powiedzieć, że jest moda na odchudzanie. Trwa ona już od dobrych kilku lat. Wszak, zgrabna sylwetka uchodzi za domeną atrakcyjności. Nic więc dziwnego, że tak wiele osób decyduje się na trening, dietę i suplementację.

W dzisiejszej publikacji pragniemy wziąć pod lupę jeden ze środków, który nie cieszy się zbyt dużą popularnością, ale wszystko wskazuje na to, że jest skuteczny. Mowa o zielonej kawie – suplemencie, który dostępny jest nawet w tabletkach!

Zielona kawa to produkt, którego reklamy trudno szukać w telewizji czy radiu. Spoty promocyjne po prostu nie istnieją, a sam produkt nie jest zbyt komercyjny. To właśnie tutaj można doszukiwać się niewielkiej popularności tego środka.

Niepalona kawa to źródło kwasu chlorogenowego, który jest odpowiedzialny za zmniejszenie wchłaniania glukozy we krwi, co ma kluczowe znaczenie przy odkładaniu tkanki tłuszczowej. Ponadto, kwas chlorogenowy pełni rolę antybakteryjną, antygrzybiczą i antyzapalną.

Skuteczność kwasu chlorogenowego została potwierdzona licznymi badaniami klinicznymi. Podobnie jest zresztą z zieloną kawą.

Opinie o zielonej kawie

Poniżej prezentujemy wybrane opinie na temat zielonej kawy. Mamy nadzieję, że są one wystarczająco przekonywujące.

Magdalena (33 lata), Wrocław

Stosowałam zieloną kawę przez okres jednego miesiąca. Moim celem było schudnąć 4 kilogramy i udało się to zrealizować już przy pierwszym podejściu. Jedyną wadą jest smak preparatu, ale to przecież nie jest najważniejsze.

Kamila (24 lata), Mirosławiec

Zieloną kawę stosuję do dziś. Mam dosyć wolną przemianę materii i tendencję do tycia.Zielona kawa działa w moim przypadku jako świetna profilaktyka. Nie muszę wciąż liczyć spożywanych kalorii. Polecam zarówno jako środek na odchudzanie i profilaktykę.

Paweł (25 lat), Zgorzelec

Post navigation

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *